5.0
gebaseerd op 267 reviews
Franc - ongeveer 8 jaar geleden

Super zoals altijd :-)

Deborah - ongeveer 8 jaar geleden

top kapper!! ondanks verhuisd te zijn kom ik speciaal terug voor hem!

Joost - ongeveer 8 jaar geleden

altijd gezellig bij Erik, en je komt er nog mooi vandaan ook! Fijne kapper!!

martine - ongeveer 8 jaar geleden

Goed kleuradvues gekregen en daarom de stap maar eens gewaagd. Eindresultaat erg mooi.
Eric bedankt 😃

regine - ongeveer 8 jaar geleden

Altijd goed geholpen en n leuk gesprek

Jorica - ongeveer 8 jaar geleden
Veronique - ongeveer 8 jaar geleden

Gezellig als altijd en een goede knipbeurt

Dennis - ongeveer 8 jaar geleden

Het was weer gezellig. Ben ook blij met mijn kleur.

Ingrid - ongeveer 8 jaar geleden

Prima geholpen en gezellig

tamara - ongeveer 8 jaar geleden